Tobias Weibord Min morbror!

The one and only!

Jag kommer sakna dig min kära morbror. Det är inte rättvist du var allt för ung!
Jag minns den gången du skrev på sms: Du är min bästa systerdotter och jag svarade Jag är din ända systerdotter så jag kan inte mer än vara bäst. Även fast vi inte pratade så mycket så älskade jag dig och kommer alltid att göra det och jag vet att du gjorde det med även fast du inte sa det, Du visade det på annat sätt ändå.
Du har aldrig varit bra på att hålla ordning på dina saker men tur att du hade din bästa systerdotter som kunde hjälpa dig. Kommer inte glömma sista gången vi sågs. Vila i frid min kära morbror. <3
http://www.youtube.com/watch?v=oQ3C6rssaps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0